התקשרו כבר עכשיו :
054-9496066
אנחנו נמצאים כאן :
חפשו אותנו :
X

לתיאום אימון ניסיון חינם מלאו פרטים:



    מאמן כושר אישי בצפון

    מאמן כושר אישי בחיפה יכול לסייע לכל תושבי האזור להיכנס לכושר ולשמור על אורח חיים בריא ומאוזן יותר. בשנים האחרונות חלה עליה משמעותית במודעות לבריאות הגוף והנפש, דבר שמתבטא בין היתר, בעלייה בביקוש למאמנים אישיים. אם בעבר רוב האנשים הסתפקו בביקור דו שבועי בחדר הכושר, הרי שהיום ברור לכולם כי ללא תוכנית אימונים מותאמת אישית, הסיכוי להגיע למטרה שלכם, אינו גבוה במיוחד. יש לזכור כי לכל אחד יש את היכולות הפיזיות שלו, ולכן חשוב להתאים לכל אחד אימון מקצועי ומדורג, שנועד לפתח אותן בצורה בטיחותית ואפקטיבית ביותר. מי שינסה להתאמן בצורה עצמאית ללא שום הדרכה מתאימה, עלול למצוא את עצמו עם פציעות מיותרות או תסכול וייאוש על חוסר ההתקדמות שלו.

    מאמן כושר אישי בצפון

    מאמן כושר אישי בצפון – נקודות חשובות שכל אחד חייב להכיר!

    • קודם כל, חשוב להבין כי השוק היום מוצף במאמני כושר, חלקם נמצאים בתחום מזה שנים ומתמחים בענפי הכושר השונים, בעוד אחרים סיימו רק קורס בסיסי של מדריכי חדר כושר. כתוצאה מכך, ישנו פער עצום בין המדריכים השונים, הן מבחינת הניסיון שלהם בתחום והן מבחינת הידע ורמת ההשכלה שלהם. חשוב תמיד לברר מול מאמן הכושר לגבי רמת הניסיון ורמת ההסמכה שלו בתחום.

    • חשוב לזכור כי כל מאמן יכול לקבוע את המחיר המתאים לו פר אימון, לכן יש צורך לבצע השוואת מחירים. כדאי לדעת כי מחיר נמוך מידי ביחס לממוצע בשוק, אמור לעורר חשד, היות ולרוב הדבר מעיד על מאמן לא מנוסה או לא מקצועי מספיק. מצד שני, אין שום צורך לשלם את המחיר הגובה ביותר, מכיוון שרוב המאמנים מספקים מחירים משתלמים יותר, בדמות חבילת אימונים. ככל שחבילת האימונים תהיה גדולה יותר, כך המחיר פר אימון יהיה נמוך ומשתלם יותר.

    • כדאי לדעת כי לכל מאמן יש את הלו"ז שלו, לכן חשוב לבחור במאמן, שיכול לאמן אתכם בשעות המתאימות לכם. 

    מאמנים מנוסים בפריסה ארצית

    אנו בחברת bodyfit – רשת מאמנים ארצית ,מספקים מאמנים מנוסים ומוסמכים, שמתמחים בתחום הכושר. לפרטים נוספים ותיאום אימון ניסיון עם מאמן כושר אישי בקריות, צרו קשר עוד היום!

    שירותי שיווק בדיגיטל שירותי שיווק בדיגיטל