התקשרו כבר עכשיו :
054-9496066
אנחנו נמצאים כאן :
חפשו אותנו :
X

לתיאום אימון ניסיון חינם מלאו פרטים:



    אימוני כושר קרבי

    אימוני כושר קרבי נחשבים לחיוניים ביותר לכל מי שעומד להתגייס בקרוב ליחידה קרבית. מדובר על הדרך האופטימלית ביותר להכין את הגוף ואת הנפש לקראת השירות הקרבי, שעומד בפתח. חשוב להבין כי לא מומלץ להגיע לצבא ללא שום הכנה מוקדמת, היות ויש צורך במוכנות פיזית ומוכנות מנטאלית משמעותית. מי שמעוניין לעבור בהצלחה גיבוש ליחידות מובחרות או להתכונן באופן כללי לשירות ביחידה קרבית, חייב להתכונן לכך מראש באמצעות מאמן שמתמחה בתחום. ניתן להיעזר בקבוצות כושר קרבי או לחילופין, להיעזר במאמן כושר אישי בחולון, על מנת ליהנות מהכנה ספציפית, בהתאם לצרכים האישיים שלכם.

    אימוני כושר קרבי

    מהי החשיבות של אימוני כושר קרבי?

    • קודם כל, חשוב להדגיש כי אימוני כושר קרבי מועברים על ידי מאמני כושר מוסמכים ומקצועיים, אשר שירתו בעצמם ביחידות קרביות בצה"ל ועברו גיבושים מאתגרים. לכן מדובר על אנשים שיודעים בדיוק מה הצבא דורש מהחיילים וכיצד ניתן להגיע לכך. באמצעות תוכנית אימונים מקצועית, המכילה תרגילים שונים בדרגת קושי עולה, ניתן להכין כל אחד לקראת הגיבוש, הטירונות או השירות הצבאי ביחידה קרבית.

    • חשוב לזכור כי אחד הדגשים החשובים ביותר שיש לתת עליהם את הדעת, הוא הצורך בהכנה נפשית לקראת השירות הקרבי. מדובר על צורת חשיבה שונה לחלוטין מצורת החשיבה האזרחית, ולכן יש צורך לתרגל זאת ולבסס את החוזק הנפשי לפני השירות. באמצעות סימולציות שונות המאמן יכול להכין את המתאמנים שלו לקראת האתגרים השונים, שצפויים לו בעתיד.

    • יש לציין כי מאמן מקצועי ומוסמך שמתמחה בתחום יצליח להתאים את תוכנית האימונים המתאימה ביותר לכל מתאמן, על מנת לאפשר לו לחזק את הגוף ולהגביר את הסיבולת שלו. זוהי דרך מעולה לבנות את הביטחון העצמי ולהגיע לגיבושים השונים או לטירונות בתחושה נינוחה ורגועה יותר.

     

    אמנים מנוסים ומוסמכים

     אנו בחברת bodyfit – רשת מאמנים ארצית ,מספקים מאמנים מנוסים ומוסמכים, שמתמחים בתחום של קרבי. אנו מאפשרים לכל אחד ולכל אחת להתכונן לקראת הגיבושים השונים ולקראת השירות הקרבי בצורה היעילה והאפקטיבית ביותר, תוך כדי חיזוק הגוף והנפש. לפרטים נוספים ותיאום אימון אישי ניסיון, צרו קשר עוד היום!

    שירותי שיווק בדיגיטל שירותי שיווק בדיגיטל