התקשרו כבר עכשיו :
054-9496066
אנחנו נמצאים כאן :
חפשו אותנו :
X

לתיאום אימון ניסיון חינם מלאו פרטים:



    אימון כושר אישי לגיל השלישי

    אין ספק כי גיל כרונולוגי לא משחק תפקיד משמעותי, כאשר מקפידים לשמור על אורח חיים בריא, תזונה מאוזנת וכמובן פעילות גופנית סדירה. גיל 70 של היום שווה ערך לגיל 50 של פעם, לכן אין שום צורך להילחץ מהגיל שלכם או להחליט שפעילות גופנית כבר לא מתאימה לסטטוס החדש שלכם. למעשה, רוב האנשים רק מתחילים את החיים שלהם אחרי היציאה לפנסיה. הילדים סופסוף עזבו את הבית, אין צורך לבזבז את רוב שעות היום על העבודה וכל הזמן שבעולם נמצא בכף ידכם. זה בדיוק הזמן להתחיל להשקיע בעצמכם, לפתח יכולות ומיומנויות שונות וכמובן לא לשכוח להתאמן בצורה מדויקת ומאוזנת. אימון כושר אישי לילדים  כמו אימונים לגיל השלישי יכול לסייע בשיפור התחושה הכללית, בשיפור מצב הרוח וכמובן בחיזוק הגוף, הגדלת טווח התנועה ושיפור שיווי המשקל.

    כל היתרונות של אימון כושר אישי לגיל השלישי

    קודם כל, חשוב להדגיש כי פעילות גופנית חשובה והכרחית בכל שלבי החיים, לכן אין שום סיבה להפסיק להתאמן דווקא בגיל מבוגר. למעשה, פעילות גופנית בגיל מבוגר יכולה לסייע במגוון רחב של בעיות, החל משמירה על טונוס גבוה יותר של השרירים ועד לשיפור במצב הנפשי. מאמן אישי בראשון לציון ירושלים או חיפה, שמתמחה בגיל השלישי יכול לסייע לכל אדם לחזק את הגוף שלו, להגמיש אותו ולשפר את תחושת הביטחון העצמי. קשישים רבים חשים תחושה של חוסר ביטחון, בעקבות נפילות או קשיים בהליכה למשל. אך חיזוק הגוף ועבודה ממוקדת על שיווי המשקל, יכולה לשפר בצורה משמעותית את המצב. מאמן אישי יכול להתמקד ספציפית בקשיים של המתאמן, על מנת להרחיב את טווח התנועה, לחזק את השרירים שנחלשו עם השנים וכמובן לספק כלים ומיומנויות על מנת לבצע בקלות פעולות יומיומיות שונות, כמו לעבור ממצב ישיבה לעמידה, להרים חפצים מהרצפה וכדומה.

    לסיכום, אימון כושר אישי לגיל השלישי אינו נחשב למותרות או לפריבילגיה, אלא לעניין חיוני והכרחי עבור כל מי שמעוניין לשמר את החוזק של הגוף ולהבטיח לעצמו איכות חיים גבוהה יותר. אנו בחברת shalomfit – רשת מאמנים ארצית ,מספקים מאמנים מנוסים ומוסמכים, שמתמחים בתחום. לפרטים נוספים ותיאום אימון ניסיון, צרו קשר עוד היום!

    אימון כושר אישי לגיל השלישי

    שירותי שיווק בדיגיטל שירותי שיווק בדיגיטל