התקשרו כבר עכשיו :
054-9496066
אנחנו נמצאים כאן :
חפשו אותנו :
X

לתיאום אימון ניסיון חינם מלאו פרטים:



    אימוני כושר בהריון

    אימוני כושר בהריון הפכו לנפוצים ופופולאריים במיוחד, היות ונשים רבות הבינו והפנימו את היתרונות הגלומים בהם. אימוני כושר המותאמים בצורה מדויקת לגוף האישה ולמצב הפיזי והנפשי שלה, יכולים לסייע לה להתמודד עם השינויים השונים שהגוף עובר במהלך ההיריון ואף לסייע ללידה קלה ומהירה יותר. חשוב להבין כי נשים רבות עלולות לסבול במהלך ההיריון מתופעות כגון השמנת יתר, אי שליטה בסוגרים, כאבי גב תחתון וכדומה. אך אימון כושר אישי המותאם לנשים בהריון, יכול לסייע להתמודד עם המצב ואף למנוע אותו. לכן אין שום ספק, כי כל אישה שמעוניינת לשמור על הגוף שלה ולסייע לעצמה בתקופה הלחוצה הזאת, חייבת להקפיד להתאמן בצורה נכונה ומותאמת אישית.

    אימוני כושר בהריון

    אימוני כושר בהריון – על מה חשוב לשים לב?

    1. חשוב לזכור כי אימון בהיריון אינו דומה לאימון רגיל, היות ויש צורך להקפיד על מספר פרמטרים חשובים. קודם כל, חשוב לגשת לרופא הנשים, על מנת לקבל ממנו אישור להתחיל להתאמן. הדבר נכון במיוחד עבור נשים שלא התאמנו בעבר או לחילופין, נשים שעלולות לסבול מסיבוכים שונים הקשורים להיריון.

    2. במהלך האימון מומלץ לשמור על עצימות מתונה או אף קלה, בהתאם ליכולת הגופנית של המתאמנת והמצב הפיזי שלה. חשוב להבין כי תקופת ההיריון אינה התקופה המתאימה להיכנס לכושר או לנסות סוגים חדשים של אימונים, אלא זה הזמן לשמר את הקיים ולהקפיד על אימון המתאים למצב הנוכחי של הגוף.

    3. מומלץ לשלב אימונים המשלבים אירובי עם אימון כוח, על מנת לעבוד על מספר מרכיבי כושר גופני בו זמנית. כדאי לשלב באימון דגש על רצפת האגן, על מנת לחזק את האזור ולעורר יותר מודעות ושליטה, במטרה להקל על תהליך הלידה.

    4. חשוב להימנע מאימונים הגורמים להתחממות יתר של הגוף, עצימות גבוהה מידי או לחץ כלשהו על אזור הבטן. פעולות אלו עלולות לגרום לפגיעה בעובר ולכן יש להימנע מהן.

    לסיכומו של דבר

    אנו בחברת bodyfit – רשת מאמנים ארצית, מקפידים לעבוד עם המאמנים האיכותיים ביותר המתמחים בתחום של אימוני כושר בהריון. לתיאום שיעור ניסיון עם מאמן כושר אישי בחיפה, צרו קשר עוד היום!

    שירותי שיווק בדיגיטל שירותי שיווק בדיגיטל