התקשרו כבר עכשיו :
054-9496066
אנחנו נמצאים כאן :
חפשו אותנו :
X

לתיאום אימון ניסיון חינם מלאו פרטים:



    מאמן כושר כדורגל

    מדריך כושר כדורגל יכול להוות את הפתרון האידיאלי ביותר, עבור כל שחקן כדורגל מתחיל או מנוסה, שמעוניין לשפר את יכולות המשחק שלו. מדובר על חלק בלתי נפרד מהצורך לשפר את היכולות הפיזיות, החוזק המנטאלי והטכניקה הדרושה לצורך משחק אידיאלי. למעשה, רק מאמן שמתמחה בתחום הכדורגל, יוכל להעניק לשחקן את היכולות הטקטיות הדרושות לצורך הצלחה במשחק, לצד היכולות הטכניות, היכולות המנטאליות והיכולות הגופניות. בשנים האחרונות נעשו לא מעט שינויים שונים הן בגישה הכללית לאימוני כדורגל והן בתפיסה של המאמנים. לכן חשוב לבחור במאמן איכותי ומנוסה, שטורח להתעדכן באופן שוטף בתחום האימון וליישם שיטות אימון חדשות ואפקטיביות יותר.

    מאמן כושר כדורגל

    מאמן כושר כדורגל – טיפים לבחירה נבונה

    • מאמן כושר כדורגל שמקפיד להתעדכן במחקרים החדשים ביותר ובשיטות האימון המומלצות ביותר, יידע בדיוק כיצד לבנות את תוכנית האימון המתאימה ביותר לכל שחקן. מאמן מסוג זה, ישים דגש משמעותי על שיפור הביצועים האתלטיים של השחק, יעשה הכנה מתאימה למניעת פציעות במהלך המשחק וכמובן ילמד את הגוף של השחקן כיצד להתאושש מהר יותר ולשרוד זמן רב יותר במגרש.

    • חשוב לבחון את הידע וההסמכה של המאמן, להבין מהו הניסיון שלו בתחום הכדורגל ומה ההישגים שלו. מומלץ כמובן לעבוד עם מאמן מקצועי ומנוסה, אשר אימן שחקנים רבים ויודע בדיוק כיצד להוביל אותם להצלחה, בצורה היעילה והבטיחותית ביותר.

    • מאמן מקצועי שמתמחה בתחום, ישים את הדגש על אימונים המשלבים מגוון תרגילים, המצריכים מיומנות גבוהה עם או בלי הכדור, ריכוז לאורך זמן ומודעות. מעבר לכך, הוא ידאג לשלב באימונים שלו תרגילים שעובדים על כוח ולא רק סיבולת שריר או סיבולת לב ריאה. לכן יש צורך לבדוק עם המאמן מה בדיוק כולל האימון ועל מה מושם הדגש העיקרי.

     

    מאמן אישי מקצועי ומנוסה

    אנו בחברת bodyfit – רשת מאמנים ארצית, נשמח לספק לכם מאמן אישי מקצועי ומנוסה, שיבנה עבורכם את תוכנית האימונים האפקטיבית ביותר. אנו עובדים עם מאמנים המתמחים בתחום הכדורגל, אשר מבינים את החשיבות של בניית יחידות אימון מותאמות אישית לצרכי השחקנים. לפרטים נוספים ולתיאום אימון, צרו קשר!

    שירותי שיווק בדיגיטל שירותי שיווק בדיגיטל